top of page

Tko sam ja?

O meni - Anica Popić

Moje ime je Anica Popić. Montessori sam odgojiteljica s dugogodišnjim iskustvom u radu s djecom i roditeljima te edukantica 4. godine integrativne dječje i adolescentne psihoterapije pod stručnom supervizijom. Kombinirajući najbolje od Montessori pedagogije i psihoterapijskog pristupa, pomažem djeci i adolescentima u istraživanju i razumijevanju emocija, svladavanju izazova i izgradnji zdravih odnosa. Roditeljima pritom pružam podršku i alate koji im omogućuju dublje razumijevanje i kvalitetnije praćenje emocionalnog razvoja njihove djece.

Koja je moja filozofija?

U Animusu vjerujem u prirodan, nježan i poticajan razvoj djeteta, kroz metode koje potiču samostalnost, emocionalnu stabilnost i unutarnju motivaciju.

Moj pristup je:

  • Individualiziran – Prilagođen svakom djetetu i obitelji

  • Holistički – Razvoj emocija, socijalnih vještina i unutarnje ravnoteže

  • Topao i podržavajući – Djeca najbolje napreduju u sigurnom okruženju

Kojim se temama bavim?

1.Poteškoće u samoregulaciji emocija


Pomažem djeci i adolescentima u prepoznavanju, razumijevanju i upravljanju svojim emocijama, kako bi razvili emocionalnu otpornost i sposobnost suočavanja sa stresom, frustracijom i anksioznošću.


2.Vršnjačko nasilje


Pružam podršku u prevenciji i rješavanju problema vezanih uz vršnjačko nasilje, bilo da je riječ o nasilju u školi, online prostoru ili među prijateljima, kroz razvoj socijalnih vještina i emocionalne inteligencije.


3.Ljutnja i agresija


Radim na pomaganju djeci da razumiju svoje osjećaje ljutnje i agresije te im pomažem razviti alate za konstruktivno izražavanje svojih emocija i zdravije načine rješavanja konflikata.


4.Poteškoće u ponašanju


Savjetujem roditeljima i učiteljima kako prepoznati uzroke problematičnog ponašanja i kako podržati djecu u razvijanju pozitivnih i socijalno prihvatljivih ponašanja.


5.Manjak samopouzdanja i nisko samopouzdanje


Radim na jačanju djetetovog samopouzdanja i samopouzdanja kroz kreativne i terapeutske metode, koje djeci pomažu prepoznati svoje snage i potencijale.


6.Anksioznost i stres


Pomoć djeci i adolescentima u razumijevanju i suočavanju s anksioznošću, strahovima i stresom kroz različite tehnike, uključujući mindfulness i vježbe opuštanja.


7.Mindfulness i tehnike opuštanja


Učim djecu i adolescente tehnike mindfulnessa, meditacije i opuštanja, kako bi im pomogla smanjiti stres, povećala emocionalnu svijest i poboljšala fokus i pažnju.

8.Razvoj emocionalne inteligencije


Potičem djecu na prepoznavanje i razumijevanje svojih emocija i emocija drugih, kako bi razvili bolje međuljudske odnose i emocionalnu stabilnost.


9.Socijalne vještine i komunikacija


Razvijam socijalne vještine koje djeca trebaju kako bi se uspješno povezala s vršnjacima, rješavala konflikte i izgradila zdrave prijateljske odnose.


10.Poteškoće u učenju i školski izazovi


Pomoć djeci koja se suočavaju s izazovima u školi, bilo da se radi o organizaciji vremena, učenju ili teškoćama u socijalizaciji u školskom okruženju.


11.Podrška roditeljima u odgoju


Pružam roditeljima savjete i alate za odgoj djece kroz pozitivno discipliniranje, postavljanje zdravih granica i izgradnju uzajamnog povjerenja i komunikacije s djecom.

Kojim se tehnikama služim?

U terapijskom radu, koristim kreativne metode kao što su gluma, pričanje priča, crtanje, rad s glinom i druge kreativne tehnike. Svaka od tih metoda odabrana je s obzirom na djetetove afinitete i razvojni stadij, kako bi terapija bila što učinkovitija i prilagođena njegovim potrebama.

Nerijetko uključujem i vježbe disanja koje djeca koriste kako bi se opustila. Ove tehnike disanja nisu samo sredstvo za smanjenje stresa u terapiji, već djeca uče kako ih primijeniti u svakodnevnom životu, čime se povećava njihova emocionalna regulacija i samopouzdanje.


Jedan od ključnih ciljeva mog rada je pomoći djeci da shvate da imaju pravo izabrati i verbalizirati svoje potrebe, želje, misli i ideje. Kroz podršku u ovom procesu, djeca razvijaju jaču samostalnost, izražavanje emocija i sposobnost komuniciranja u svojim svakodnevnim odnosima.

bottom of page