Tko sam ja?

Moje ime je Anica Popić. Montessori sam odgojiteljica s dugogodišnjim iskustvom u radu s djecom i roditeljima te edukantica 4. godine integrativne dječje i adolescentne psihoterapije pod stručnom supervizijom. Kombinirajući najbolje od Montessori pedagogije i psihoterapijskog pristupa, pomažem djeci i adolescentima u istraživanju i razumijevanju emocija, svladavanju izazova i izgradnji zdravih odnosa. Roditeljima pritom pružam podršku i alate koji im omogućuju dublje razumijevanje i kvalitetnije praćenje emocionalnog razvoja njihove djece.
Koja je moja filozofija?
U Animusu vjerujem u prirodan, nježan i poticajan razvoj djeteta, kroz metode koje potiču samostalnost, emocionalnu stabilnost i unutarnju motivaciju.
Moj pristup je:
-
Individualiziran – Prilagođen svakom djetetu i obitelji
-
Holistički – Razvoj emocija, socijalnih vještina i unutarnje ravnoteže
-
Topao i podržavajući – Djeca najbolje napreduju u sigurnom okruženju
Kojim se temama bavim?
1.Poteškoće u samoregulaciji emocija
Pomažem djeci i adolescentima u prepoznavanju, razumijevanju i upravljanju svojim emocijama, kako bi razvili emocionalnu otpornost i sposobnost suočavanja sa stresom, frustracijom i anksioznošću.
2.Vršnjačko nasilje
Pružam podršku u prevenciji i rješavanju problema vezanih uz vršnjačko nasilje, bilo da je riječ o nasilju u školi, online prostoru ili među prijateljima, kroz razvoj socijalnih vještina i emocionalne inteligencije.
3.Ljutnja i agresija
Radim na pomaganju djeci da razumiju svoje osjećaje ljutnje i agresije te im pomažem razviti alate za konstruktivno izražavanje svojih emocija i zdravije načine rješavanja konflikata.
4.Poteškoće u ponašanju
Savjetujem roditeljima i učiteljima kako prepoznati uzroke problematičnog ponašanja i kako podržati djecu u razvijanju pozitivnih i socijalno prihvatljivih ponašanja.
5.Manjak samopouzdanja i nisko samopouzdanje
Radim na jačanju djetetovog samopouzdanja i samopouzdanja kroz kreativne i terapeutske metode, koje djeci pomažu prepoznati svoje snage i potencijale.
6.Anksioznost i stres
Pomoć djeci i adolescentima u razumijevanju i suočavanju s anksioznošću, strahovima i stresom kroz različite tehnike, uključujući mindfulness i vježbe opuštanja.
7.Mindfulness i tehnike opuštanja
Učim djecu i adolescente tehnike mindfulnessa, meditacije i opuštanja, kako bi im pomogla smanjiti stres, povećala emocionalnu svijest i poboljšala fokus i pažnju.
8.Razvoj emocionalne inteligencije
Potičem djecu na prepoznavanje i razumijevanje svojih emocija i emocija drugih, kako bi razvili bolje međuljudske odnose i emocionalnu stabilnost.
9.Socijalne vještine i komunikacija
Razvijam socijalne vještine koje djeca trebaju kako bi se uspješno povezala s vršnjacima, rješavala konflikte i izgradila zdrave prijateljske odnose.
10.Poteškoće u učenju i školski izazovi
Pomoć djeci koja se suočavaju s izazovima u školi, bilo da se radi o organizaciji vremena, učenju ili teškoćama u socijalizaciji u školskom okruženju.
11.Podrška roditeljima u odgoju
Pružam roditeljima savjete i alate za odgoj djece kroz pozitivno discipliniranje, postavljanje zdravih granica i izgradnju uzajamnog povjerenja i komunikacije s djecom.
Kojim se tehnikama služim?
U terapijskom radu, koristim kreativne metode kao što su gluma, pričanje priča, crtanje, rad s glinom i druge kreativne tehnike. Svaka od tih metoda odabrana je s obzirom na djetetove afinitete i razvojni stadij, kako bi terapija bila što učinkovitija i prilagođena njegovim potrebama.
Nerijetko uključujem i vježbe disanja koje djeca koriste kako bi se opustila. Ove tehnike disanja nisu samo sredstvo za smanjenje stresa u terapiji, već djeca uče kako ih primijeniti u svakodnevnom životu, čime se povećava njihova emocionalna regulacija i samopouzdanje.
Jedan od ključnih ciljeva mog rada je pomoći djeci da shvate da imaju pravo izabrati i verbalizirati svoje potrebe, želje, misli i ideje. Kroz podršku u ovom procesu, djeca razvijaju jaču samostalnost, izražavanje emocija i sposobnost komuniciranja u svojim svakodnevnim odnosima.